♥پست ثابت♥
♥پست ثابت♥


☑دوستاني كه مايــل به اطـــلاع رساني از بــــه روز شدن وبلاگ هستند ، در "خبر نامه وبلاگ" با ذكر نام(بالا) و ايميل(پايين) عضو شوند.
.
.
☑كپي برداري مطالب حتی بدون ذكر "منبـــــع" هيچ موردي ندارد.
.
.
☑در زيرِ‌ "سوالات مربوطه" شما عزيزان، پــآسخ نوشته مي شود.
.
.
☑از همه عزيزاني كه درخواست همكاري و كمك در وبلاگ را دارند واقعـا ممنــونم❥
.
.
☑ سر فرصت به همه دوستان سر مي زنم:)
.
.

آدرس کانال تلگرامی ما : mosbatayebahejab@

.

.

برای شرکت در مصاحبه مدیران وبلاگ های مذهبی یا خواندن مصاحبه ها لطفا اینجا کلیک کنید

.

.


 ☂عفاف+حجاب=زندگي ايده آل من☂

.........ıllıllı..بچه مثبت..ıllıllı..........



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:21---9 خرداد 1398
مبارک باشه عزیزم)
وبی معرکه است...


فاطمه
ساعت0:09---8 خرداد 1398
وب خیلی قشنگی داری
خوشحال میشم در مسابقه وبم شرکت کنی


شب های بی ستاره
ساعت3:38---12 ارديبهشت 1398
نام: شب های بی ستاره.27 . زاهدان
http://www.aramesham.loxblog.com/
2.بیشتر مطالبی رو که نوشتم رو دوست دارم و هرکدوم ازجهاتی برام مهم اند .
3.مطالب مذهبی اعتقادی.
4.خیر .
5.انگیزه م خصوصیه میخواستم یه کارمفیدی کرده باشم
6.کلام قصار امام علی (علیه السلام ) تو غررالحکم : بگذارید و بگذرید ببینید و دلنبازید که دیر یازود باید گذاشت و گذشت.
7.محرم و صفر اسلام رازنده نگه داشته است و این که تاریخ تکرار میشه.
8.ارادت خاصی نسبت به همشون دارم ،تو مشکلات، همه رو باهم صدا میکنم .
9.بله .
10: اسلام : آخرین وکاملترین دین.
امام خمینی : رهبر بت شکن .
امام حسین (علیه السلام ) و کربلا:آرزوی همه.
دفاع مقدس : افتخار ملت.
شهیدان و مدافعان حرم :نماد قدرت ایران.
مادر : تمام وجودم ، همه هستی دین و دنیام.
ایران :سربلندترین و مفتدرترین کشور.
پیامبر (صلوات الله علیهم اجمعین ) :رحمت للعالمین.
جمهوری اسلامی :ایران.
حجاب:چادر.
11.تایم خاصی نداره.
12. مطلب ممهمتره ولی تاحدودی زیبایی هم مهمه.
13. دعوت به شرکت در مصاحبه .
پاسخ:ممنون که توی مصاحبه شرکت کردید به زودی مصاحبه شما در وب گذاشته خواهد شد


زهرا
ساعت19:00---6 فروردين 1398
سلام بیتا جون سال نو مبارک انشاالله همیشه زیر سایه امام زمان و پدر و مادرت موفق بااااشی دوستت دارم بخاطر وب خوب تو بود که من الان چادری و نماز خون هستم اجرت با خدا ممنون که مصاحبه من رو توی وبت قرار دادی
پاسخ:ممنون عید تو هم مبارک


رقیه
ساعت19:52---1 فروردين 1398
آبجی گلم عیدت موبارک
پاسخ:رقیه جون عید شما هم مبارک


جواد جوادیان
ساعت20:38---9 اسفند 1397
مصاحبه با مدیران وبلاگ های مذهبی
1 - جواد 20 حسابداری اصفهان
2 - http://www.monjimood.loxblog.com/
3 - حال نداری ثواب کنی گناه نکن . . .
4 - امام زمان ( عج ) ، حجاب و عفاف ، مناسبت ها و سخنان و بیانات مقام معظم رهبری
5 - وظیفه دینیم مرا تشویق به اینکار نمود
6 - آشنایی مردم ولو در حد کم با معارف ، شبهات و . . . امام زمان (عج) و سعی در به جلو اندازی ظهور امام زمان ( عج )
7 - عمل کردن مهم تره اثر هر کاری زمانی معلوم می شود که به گفتارت جامع عمل بپوشانی
8 - پيامبر اکرم-صلی الله عليه و اله-
مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مَیتَةً جَاهِلِیَة
کسی که بمیرد و امام زمان خویش را نشناخته باشد، در واقع به مرگ جاهلیت مرده است
9 - حب الوطن من الایمان
10 - به مادر سادات
11 - http://www.emamali1394.loxblog.com/
12 - اسلام : اسلام جامع همه ادیان از ابتدا تا قبل از آن است
امام خمینی : شخصیت فوق بشری و عارف و شخصیتی جامع از فردی مخلص و خالص در تمام زمینه ها
امام حسین و کربلا : جامع تمام بندگی و خلوص نیت در راه دین تا جایی که جان خود را که بالاترین چیز هر انسانی است در طبق اخلاص در راه دین و زنده ماندن دین
دفاع مقدس : عاشورای و دفاع مقدس از حماسه های مهم تاریخ است
شهیدان مدافع حرم : به قول مقام معظم رهبری : اگر این عزیزان نمی رفتن ما باید در مرز های خودمان با این حرامی ها می جنگیدیم
مادر : بهشت زیر پای مادران است
ایران : تاریخ ایران سراسر غور و افتخاره است هر چند تلخ کامی هایی بوده است
حضرت محمد ( صلی الله علیه و آله ) : خاتم نبیین
جمهوری اسلامی : جامعی از یک حکومت اسلامی و دینی و ایرانی
حجاب : حجاب مصنونیت است ، محدودیت نیست
13 - معمولاً یک ساعت در روز
14 - من هم به زیبایی هم به مطالب که مسند و موسخ باشند
15 - سلام عزیزدل احسنت به شما وبلاگ خوبی دارید موفق باشد
پاسخ:بسیار ممنون که شرکت کردید


سارینا
ساعت14:35---9 اسفند 1397
عضو کانالت شدم

رقیه
ساعت20:18---4 اسفند 1397
1.سلام رقیه هستم 16 سالمه و تجربی میخونم
2.http://www.hejabioon2.loxblog.com/
3.مطلب به فرزندان خود خوب دیدن را بیاموزیم
4.حجاب و عفاف
5.بله
6.میخوام مشکل دختر و پسر ها رو در خصوص حجاب حل کنم و یه گره کوچیک از مشکلاتشونو باز کنم.
7.خب معلومه عمل کردن
8.سخنی از حضرت علی (ع) که می فرمایند : شجاع باش مرگ یکبار سراغت میاد.
9.اگر ایمان وارد قلب شود کارها اصلاح میشود. ایمان به خدا نور است. ایمان به خدا باعث میشود که تمام تاریکی ها از پیش پای مومنین برداشته بشود.
10.حضرت ابولفضل
11.بله
12.کامل ترین و بهترین دین
روح پاک خدا
میدان عشق بازی
سخت ترین آزمون ایرانیان
ناظر بر اعمال ما
خاک پاشم
خونه ایی که حاظرم به خاطر دفاع کردن ازش جونمو بدم
شمع جمع آفرینش
چی بگم همچین خیری ازش به ما نرسیده وضعیت مملکتو که میبینی
ینی یادگاری مادرت فاطمه
13.یک الی دو ساعت
14.تقریبا هر دو

پاسخ:رقیه جون بسیار ممنون که شرکت کردی به زودی مصاحبه شما تو وب گذاشته میشه


MaZe RuNNer
ساعت22:45---3 اسفند 1397
وبلاگ خیلی خوبی دارید موفق باشید.

محمد
ساعت22:26---3 اسفند 1397
وبتون خیلی عالیه
موفق باشید


زهرا
ساعت1:24---2 اسفند 1397
1-سلام زهرا هستم 16 سالمه رشته علوم تجربی می خونم اهل تهران هستم
2-ادرس وبلاگم:
http://www.raze-namaz-zahra.loxblog.com/
3-درباره نماز
4-نماز
5-خیر
6-اشنا کردن مردم با فواید نماز
7-هر دو
8-من به نماز عشق می ورزم امام حسین(ع)
9-امید من به شما دبستانی ها است
10-اکثر از همشون کمک می خوام ولی بیشتر امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج)
11-خیر
12-اسلام دین کاملی هست
امام خیمنی مرد بزرگ و شرفمندی هست
امام حسین سرور ما هست
دفاع مقدس یه جنگ عاااااادی نبوده و پیروزی ما فقط بخاطر ایمان ملت ما بوده است
دارن راه شهدا رو ادامه میدن
جانم فدای مادرم
عاشق کشور ایران هست و جونمو براش فدا میکنم
کسی که واقع باید ازش ممنون بود
جمهوری اسلامی بزرگ ترین دستاورد ملت ایران در تاریخ هست
حجاب ممنوعیت نیست معصومیت هست
13-در هفته دوبار به مدت نیم ساعت الی یک ساعت
14-هر دو
پاسخ:بسیار ممنون که تو مصاحبه شرکت کردی به زودی مصاحبه شما در وبلاگ ثبت خواهد شد


رقیه
ساعت12:35---25 بهمن 1397
مرسی که لینکم کردی عزیزم
پاسخ:خوااااهش


رقیه
ساعت12:35---25 بهمن 1397
مطالبت خیلی خوبن

رقیه
ساعت12:34---25 بهمن 1397
مطالب وبت فوق العاده هستن

رقیه
ساعت12:34---25 بهمن 1397
سلام عزیزم وبت واقعا عالیه
موفق باشی


معصومه
ساعت23:51---24 بهمن 1397
سلام عزیز دلم بیتا جان
واقعا ازت ممنونم که چنین مطالب زیبا و غرورآفرینی می ذاری.با این حرفا ، هم تسکینی برای زخم دل ما و محکم تر شدن عقیده ی ما چادری ها میشی ، و هم راه درست رو به اونایی که توی تاریکی گیر کرده اند و نمیدونند چجوری باید بیان بیرون نشون می دی من یکی که واقعا از خوندن مطالبت به وجد می آم و افتخار می کنم که حداقل حداقلش با جادرم یه امید کوچولویی برای حضرت زینب و حضرت فاطمه که این قدر زجر کشیدن تا ما راه درست رو پیدا کنیم باقی گذاشتم.حد اقلش اینه که ظاهرم از حضرت فاطمه پیروی می کنه.مگه نه؟


سحر
ساعت14:32---20 بهمن 1397
سلام عزیزم . برام واقعا جالبه که یه همچین وبلاگ زیبایی در مورد حجاب برتر داری . اسم وبلاگت هم جالبه . کاش یه کم از این فهم و شعور تو رو بعضی ها داشتن .
میبینی طرف پاش لب گوره هیچی از عفت و حجاب حالیش نیست .
آخر این راه خداست . مقصد خوبی رو انتخاب کردی ادامه بده عزیزم . . .
پاسخ:ممنونم عزیزم نظر لطفته ممنون که کامنت دادی:)


ترک خودارضایی
ساعت18:23---26 شهريور 1397
سلام وقت بخير
عزيز ممنونم بابت وبلاگ فوق العاده‌ات
يه خواهشي ازت داشتم، من يک وب‌سايتي دارم در زمينه ترک استمناء يا همون خودارضايي امکانش هست وبمو بذاريد توي پيوندهاي وبتون تا بازديدکنندگاني که مشکل خودارضايي دارند مطالب رو بخونند و اينکار زشت رو ترک کنند؟
اگه لطف کردي و اينکارو انجام دادي اسم وب رو اينجوري بزن:
ترک خودارضايي
آدرس: https://vimu.ir

پيشاپيش از کار مثبت و زيبايي که انجام ميدي ازت سپاس‌گزارم اجرت با خداوند مهربان

پاسخ:سلام لطفا یه بار دیگه ادرس وبتون رو بدین


mobina
ساعت2:05---12 مرداد 1397
سلام سلام..... اممممم منم حجابو دوس دارم و خوشحالم که این وبو داری واینکه خیلیم خووووجله و منم لینکت کردم آجی

hasti
ساعت21:14---11 مرداد 1397
سلام عزیزم لینکت کردم .. ولی ظاهرا تو لینکم نکردی

بی نام
ساعت14:53---15 تير 1397
سلام وب خیلی زیبایی داری..
پاسخ:ممنون عزیزم که به وبم سر زدی:)


نازی
ساعت0:13---24 خرداد 1397
سلام بیتا جان..یه خواهشی ازت دارم
اگه میشه بری وبلاگf.fبهش بگی نازی میخواد به وبت نظربده ..
ولی اون کادری که میخواد اسمشو بنویسه و نظرشو بگه براش هنگه نمیشه نظربدم ایا مشکل ازمنه یا نه...
الان یه چند روزی میشه که اینجوری شده اون کادره ..فدات گلم بعد بهم یه خبری بده مرسی نفسی


نازی
ساعت23:52---23 خرداد 1397
سلام بیتا جان ببخشید من یه خواهشی
ازت دارم اگه میشه بری وبلاگ f.f
بهش بگی نازی میخواد بیاد وبت نظربده ولی نمیشه اون قسمت که بیام نظربدم هنگه اصلا نمیشه چیزی نوشت..
یه چند روزی میشه بگو اینجوریه....
فداات گلم ..خبرشو بهم بده چی میگه..


نازی
ساعت23:51---23 خرداد 1397
سلام بیتا جان ببخشید من یه خواهشی
ازت دارم اگه میشه بری وبلاگ f.f
بهش بگی نازی میخواد بیاد وبت نظربده ولی نمیشه اون قسمت که بیام نظربدم هنگه اصلا نمیشه چیزی نوشت..
یه چند روزی میشه بگو اینجوریه....
فداات گلم ..خبرشو بهم بده چی میگه..


نازی
ساعت23:51---23 خرداد 1397
سلام بیتا جان ببخشید من یه خواهشی
ازت دارم اگه میشه بری وبلاگ f.f
بهش بگی نازی میخواد بیاد وبت نظربده ولی نمیشه اون قسمت که بیام نظربدم هنگه اصلا نمیشه چیزی نوشت..
یه چند روزی میشه بگو اینجوریه....
فداات گلم ..خبرشو بهم بده چی میگه..


نازی
ساعت23:51---23 خرداد 1397
سلام بیتا جان ببخشید من یه خواهشی
ازت دارم اگه میشه بری وبلاگ f.f
بهش بگی نازی میخواد بیاد وبت نظربده ولی نمیشه اون قسمت که بیام نظربدم هنگه اصلا نمیشه چیزی نوشت..
یه چند روزی میشه بگو اینجوریه....
فداات گلم ..خبرشو بهم بده چی میگه..


نازی
ساعت23:51---23 خرداد 1397
سلام بیتا جان ببخشید من یه خواهشی
ازت دارم اگه میشه بری وبلاگ f.f
بهش بگی نازی میخواد بیاد وبت نظربده ولی نمیشه اون قسمت که بیام نظربدم هنگه اصلا نمیشه چیزی نوشت..
یه چند روزی میشه بگو اینجوریه....
فداات گلم ..خبرشو بهم بده چی میگه..


نازی
ساعت23:51---23 خرداد 1397
سلام بیتا جان ببخشید من یه خواهشی
ازت دارم اگه میشه بری وبلاگ f.f
بهش بگی نازی میخواد بیاد وبت نظربده ولی نمیشه اون قسمت که بیام نظربدم هنگه اصلا نمیشه چیزی نوشت..
یه چند روزی میشه بگو اینجوریه....
فداات گلم ..خبرشو بهم بده چی میگه..


نازی
ساعت23:51---23 خرداد 1397
سلام بیتا جان ببخشید من یه خواهشی
ازت دارم اگه میشه بری وبلاگ f.f
بهش بگی نازی میخواد بیاد وبت نظربده ولی نمیشه اون قسمت که بیام نظربدم هنگه اصلا نمیشه چیزی نوشت..
یه چند روزی میشه بگو اینجوریه....
فداات گلم ..خبرشو بهم بده چی میگه..


نازی
ساعت23:51---23 خرداد 1397
سلام بیتا جان ببخشید من یه خواهشی
ازت دارم اگه میشه بری وبلاگ f.f
بهش بگی نازی میخواد بیاد وبت نظربده ولی نمیشه اون قسمت که بیام نظربدم هنگه اصلا نمیشه چیزی نوشت..
یه چند روزی میشه بگو اینجوریه....
فداات گلم ..خبرشو بهم بده چی میگه..


S H A H A B
ساعت10:33---20 خرداد 1397
سلام .
با افتخار لینک شدید (:
موفق باشید
پاسخ:ممنون:)


shadi
ساعت10:48---19 خرداد 1397
وبلاگ خیلی قشنگی داری عزیزم
منم محجبه هستم و به حجابم افتخار میکنم
خوشحالم میبینم داری در زمینه حجاب فعالیت میکنی که واقعا مسئله ی مهمی هم هس
موفق باشی نازنین
پاسخ:ممنونم که به وبم سر زدی


مهوش
ساعت22:21---13 خرداد 1397
سلام وب زیبایی داریذ و لینگ شدید
پاسخ:ممنون


مهدی
ساعت11:50---10 خرداد 1397
سلام.وب خیلی خوبی داری. مطالبش عالی هستن. ممنونم ک به وبم سرزدی. بازم سر بزن. خوشحال میشم.

نازی
ساعت12:58---9 خرداد 1397
چشمت بی بلا
خواهش عزیزم.منم همینطوری به اینگلیسی نوشتم ..


حامد
ساعت10:16---9 خرداد 1397
وبتون عالیه

نازی
ساعت21:59---8 خرداد 1397

عزیزدلم خیلی خوشحالم کردی اومدی به وبم نظرخوشگلتو گفتی...راستی بیتا جان مطلب هایی جدید برای ماهم.بزار .فدات گلم


پاسخ:چشم حتما:)
پاسخ:ببخشید نازی جون که اسمت رو به فارسی نوشتم لطفا از دفعه بعدی اسمتو به فارسی بنویس چون وبم هنگ می کنه:) مرسی


نازی
ساعت11:10---29 دی 1396
سلام .عزیزم...وبت خیلی قشنگه....میشه به من بگی چطوری برای وبم که نوشته..عشق فقط خدا....بزارم....مرسی
پاسخ:نازی جون تو بخش کامنت هات گفتم که چی کار کنی:)
پاسخ:اگه کد رو می خوای بهم بگو


منتظر
ساعت15:04---23 دی 1396
خوشحال میشم با هم تبادل داشته باشیم
http://www.who-is-mahdi.loxblog.com/
پاسخ:چشم حتما
پاسخ:آدرس وبتون رو لینک کردم لطفا آدرس وب من هم لینک کنید


منتظر
ساعت15:00---23 دی 1396
سلام
وبلاگت عالیه موفق باشی
پاسخ:ممنون


حامد
ساعت21:12---20 دی 1396
حجاب بسیار لازم و ضروری است در این دنیای بی سر وته

نازی
ساعت14:26---17 دی 1396
سلام وبت عالیه

پایگاه سایبری اسلام دین جاودان
ساعت21:42---22 بهمن 1395
سلام مجدد

من کدرو دادم چرانمی ذاریدش

اگه مشکل ازکدهست بگیدتادرستش کنم
پاسخ:ببخشید کد به دست من نرسیده بی زحمت یکبار دیگه تو بخش نظرات بزارید سپاسگزارم


پایگاه سایبری اسلام دین جاودان
ساعت18:12---22 بهمن 1395
باسلام لوگوی شماآماده شد وروی کانال قرار گرفت
اگر ازنظرشماهر مشکلی دارد بفرمایید تابرطرف کنیم
یاعلی
پاسخ:ممنونم بی زحمت کد این لگو هم بدید تا در بخش تنظیمات وبلاگم قرار بدم


پایگاه سایبری اسلام دین جاودان
ساعت16:31---22 بهمن 1395
وبلاگ شمادرمسابقات اول شد
نتایج هم اکنون در کانال پایگاه موجود می باشد
دراسرع وقت برای وبلاگ شما یک بنر(لوگو)ساخته می شود
یاعلی
پاسخ:واقعا نفر اول شدم


دختــرچــادری
ساعت15:48---22 بهمن 1395
حجابت را محکم نگه دار...


نگاه نکن که اگر حجاب و فکر درست داشته باشی مسخره ات میکنند


آنها شیطان هستند.


شما به حضرت زهرا سلام الله علیها نگاه کن که چگونه زیست و خودش را حفظ کرد...


دختــرچــادری
ساعت15:48---22 بهمن 1395
امشب عروسی هستیم ؛ بذار یه امشب رو راحت باشم...

بابا عید که دو هفته بیشتر نیست ؛ بذارین این چند روز رو راحت باشیم...

خب این که دختر خاله ام هست ؛ خب اون که پسر دایی ایم هست ؛ اینا که غریبه نیستن...بذارین راحت باشیم...

حالا تمام مشکلات جهان با این دو سانت موی من حل میشه ! ول کن بابا ؛ بذار راحت باشم...

همه چیز درست شده که مانتوی من هم درست شه ؟! بذار راحت باشم...

این همه دختر و پسر دارن همه کاری میکنن ؛ مگه 4 تا sms و صحبت من با همکلاسی ام چیه ! بذارین راحت باشیم...

آره ؛ بذار راحت باشه ...

اما یادت باشه با همین جمله ها ، داری زندگیتو میسازی ....

همون راهی که هم تو میدونی و هم من ، که نه خدا دوسش داره و نه حضرت زهرا و نه ....

اما تو راحت باش ... :-)


دختــرچــادری
ساعت15:48---22 بهمن 1395


دختــرچــادری
ساعت15:46---22 بهمن 1395
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️ ❄️❄️❄️❄️❄️

مرد های مذهبی ، گاه یادشان میرود که از همسرانشان بابت حجاب تشکر کنند !


دختــرچــادری
ساعت15:45---22 بهمن 1395
بِسـْـــــــــمہِ ربِّ الشُهَـدا

✔️سلامتی پسری کهــــــــــ.....

➖همیشه وقتی از حجاب وحیا حرف میزنیم از خانم ها میگیم ... از چادری ها میگیم ...

✔️اما امروزمیخوام بگم ...

➖سلامتی کسی که جای پرورش اندام وتزریق بازو پرورش ایمان میکنه وخودسازی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 بهمن 1397 ] [ 4:33 بعد از ظهر ] [ بیتا ] [ ]
آخرین مطالب